06.09.2024

Castellum hjælper Spectro Inlets med nyt kontor og lager

Kontor København

Vi er glade for at byde Spectro Inlets velkommen som ny lejer i vores ejendom på Generatorvej 6-8 i Søborg.

Spectro Inlets er en green tech, deep tech virksomhed, der producerer avancerede mikrochip og massespektrometer løsninger til virksomheder i hele verden. De flyttede ind i deres nye kontor inden sommer og forventer at være fuldt etableret i deres nye lokaler inden for et par måneder.

Spectro Inlets har i øjeblikket otte fuldtidsmedarbejdere og planlægger at udvide til 25 i de kommende år. Deres nye lejemål tilbyder de nødvendige rammer for denne ekspansion, med både store kontorer, møderum, køkken, laboratorium og lagerfaciliteter under ét tag. For virksomheden var det især lagerkapaciteten og de gode kvadratmeter, der var afgørende for valget af netop denne ejendom.

"Vi havde brug for god plads til at systematisere vores produktionslinjer, og her var det lagerfaciliteterne, der trak mest. Søborg er et naturligt industrikvarter og ligger godt, både tæt på byen og med nem adgang for vores medarbejdere, da mange af dem bor nord for København. Vi er også tæt på DTU, hvor vi producerer vores mikrochip teknologi, så lokationen giver rigtig god mening for os," udtaler Daniel Trimarco, CEO og co-founder hos Spectro Inlets ApS.

Billedet viser laboratoriet hos Spectro Inlets på Generatorvej 6-8.

Vi hos Castellum værdsætter et tæt samarbejde med vores lejere og har arbejdet tæt sammen med Spectro Inlets for at tilpasse deres lokaler efter deres specifikke behov. Virksomheden har blandt andet ønsket at forbedre udemiljøet omkring deres bygning, og vi har med glæde hjulpet med at bygge et lækkert trædæk i deres baggård.

"Jeg synes, vi har fået meget ud af samarbejdet med Castellum. Det har betydet meget for os, at vi har kunnet indrette vores lokaler efter vores ønsker, og det er noget, vi sætter stor pris på", fortæller Daniel.

Hos Castellum er vi stolte af at tilbyde fleksible og skræddersyede løsninger, der fremmer vækst og innovation, og vi ser frem til at følge Spectro Inlets’ udvikling i de kommende år.

Billedet viser lagerlokale hos Spectro Inlets på Generatorvej.

06.09.2023

Vi byder velkommen til foodora